beccablogg

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 maj 2013 21:39

Hej! Läsare idag så är det äntligen fredag.Asså jag tycker att veckan har pågått i en evighet men idag så är det fredag och jag ska berätta om min dag. Idag hade vi läxförhör om fjällen och älvar och bergskejor och sist är trädgräns. Vi hade också slöjd idag och då gjorde jag klart min gosedjursboll och den är jätte gosig och mjuk. Senare på dagen var det dax för fritids då hade vi poängjakten. Det är en grej där man ska samla på sig så mycket poäng som möjligt och i slutet av terminen får man reda på vem som kom 1. 2. eller 3. I alla fall så skulle man gissa vilken låt som dom nynnade. Vår grupp fick 5 poäng medans det andra fick 4 poäng. Sen på vägen hem köpte jag min pappa och min lillasyster (Emily) glass och satt vid hipsterstället och låtsades att vi var hipsters. Sen kom jag hem åt popcorn och hade det jättemysigt. Ja det var nog alt ses snart.
Youtub SÖK:rebecca dace

Heej dåååå Bäässtta Lääässaaarrre .

Ovido - Quiz & Flashcards