beccablogg

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 maj 2013 21:41

Heeej idag ska jag somvanligt prata om min dag. I skolan så skulle vi tjejer klättrat på klätterväggar i gympasalen men det var ingen lärare så vi skulle göra det någon annan gång. När min pappa kom och hämtade mig från skolan skulle jag till folkets park för dom skulle få upp Baobab tältet. Dom drog och slet men till sist var det uppe jag klättrade i ett träd och gjorde mina läxor där. Vi åt sedan allihopa bananer och vi blev BANANA FAMILJEN. När jag kom hem så började jag, Sixten, Emily och Selma på en ny film som ni snart kommer se på youtube. Nu är jag hemma och skulle se på Hobbit men det blev imorgon för det var så sent. Annars så sitter jag nu bara vid datorn, varit inne på youtube och moshimonster och ska sova strax.


Youtube SÖK: rebecca dace

 

Heeej Dåå Bäässta Läässsaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards