beccablogg

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 maj 2013 21:41

Halloj idag tänkte jag som vanligt skriva om min dag. När klockan var halv 9 på morgonen blev jag väckt det var mors dag. Jag gav min mamma ett kort, en liten mors dagskylt och choklad. Efter det så skulle jag iväg till cirkusskolan, det var sista gången på länge, vi ska också spela föreställningar i höst men annars är det sista på ett tag. Jag fick flera av mina vänners telefonnummer så vi kunde hålla kontakten på sommarlovet. Vi hade 3 föreställningar och alla blev succéer. Den sista var bara till för andra som gick på cirkusskolan och föräldrar och Wilma var där. Hon är min bästa vän på cirkusskolan annars har jag andra. När föreställningen var slut så grillade vi korv tillsammans och hade det jätte kul. Sen skulle jag gå hem. Hemma åt vi pizza och vi hade hyrt tre filmer
"De fem legenderna" "Hobbit"
"Berättelsen om pi". Och på kvällen tittade vi på De fem legenderna men imorgon så ska vi se en annan. Och min fot är mycket bättre nu och jag kan gå helt normalt. Men det var nog allt jag ville säga denna afton vi ses säkert snart mina vänner. Adios!
Youtube SÖK: rebecca dace

Goood Naaaatt Lääässaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards