beccablogg

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 maj 2013 19:53

Heej har saknat er sååå mycket men jag ska berätta vad jag har gjort på den senaste tiden. Jo ni vet ju att jag inte skrev igår men jag ska förklara allt, vi börjar med skolan. Under hela dagen i skolan så gjorde jag bara det jag och mina vänner brukar göra MEN den sista lektionen hade vi biologi och gissa vad VI SKULLE HA PROV. Jag var ju medveten att vi skulle ha prov men det var många dumma frågor
" jag ska ha chips och dipa och då hamnar den maten i min magsäck" till exempel så kan det gå till. Men men när klockan närmade sig 6 skulle jag och mina vänner bege oss till deliciösa disco övernattning. Jo Felicia min kompis då hade fixat en fest och alla tjejer var bjudna. Det var en hel kväll med massor av skoj dansandes och tävlingar efter maten skulle vi alla se på film vi såg på Hotel Transylvanien. Det var också en katt som alltid satt utanför fönstret bredvid mig som tittade på alla men man såg att den hade ett halsband så den hade en ägare. Sen skulle vi sova innan vi somnade så lekte vi sanning eller konka. Till sist blev alla jättetrötta och alla sov. Men klockan 5 vaknade jag och min vän Angelica och vi var helt klarvakna. Vi tog snabbt på oss våra kläder och började gå runt i huset och vi såg den där katten utanför fönstret och den tog sin tass och läggde den på fönstret. Men jag och Angelica var fortfarande inte trötta ett dugg så vi tog lite godis och smååt. Sen vaknade några andra en efter en. Vi alla bestämde oss att vi skulle se på film och vi tittade på Atlanten den var jätte bra!!! Seen gick all ut och gosade med Felicias kaniner. Sen gjorde vi en king out plan och vi spelade det en stund men sen så gick vi till en lekplats. Jag och min vän Veronika som också har en blogg den heter sajten.bloggplatsen.se
Vi blev krönande till nooouUuybbar. Sen gick vi alla hem och hoppade studs matta sen hämtade Victorias pappa mig och vi åkte i hans bil och sen så kom jag hem. Men nu sitter jag i fåtöljen och tittar på TV. Ses snart Lääässaaarrre.

Heej Dåå Bäässtta Lääässaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards