beccablogg

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 maj 2013 21:25

Hej idag ska jag berätta om min dag som vanligt. I skolan idag fick vi tillbaka våra prov och gissa vad jag fick? 21/25 jag är faktiskt rätt stolt över mig själv. Senare under dagen så på fritids så hade vi melodifestivalen bara för oss. Ni vet den som jag inte kom med i med "vem kan segla för utan vind" med mitt band. Men den som vann var en tjej. . . . . . . . . . Och hon hette LISA ;) . När jag kom hem och tittade på TV och åt tuggummi så fastnade något och det var en tand!!!!!! Det är faktiskt min 15 tand jag tappar. Sen gjorde jag mina 2 läxor och nu har jag tittat på family guy och Simpsons. Och nu sitter jag i fåtöljen och tittar på greys anatomy och ska snart sova. Så vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooood Naaaatt Lääässaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards