beccablogg

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 1 juni 2013 09:17

Hej! jag vet att jag inte skrev igår men då så skriver jag om det nu idag. I skolan efter lunshen så skulle vi till tallriken i pilldamsparken och bilda ett peacetecknet. Det är baobab festivalen som håller i allt. Dom ska göra alla bokstäver i olika länder av skol barn som står som olika bokstäver. Just nu har som gjort .A.B.C. och nu har dom gjort peacetecknet i pilldamsparken. Men dom har inte lagt utt den än men det kommer väll somsmåligom. Sen på kvällen så tittade jag på filmen
"Life of Pi" eller på Svenska
"Berättelsen om Pi". Den var SÅÅÅÅÅÅ BRA!!!!!!! Man blev liksom tårögd glad och rädd. För det hände så mycket saker på en gång och det såg så värkligt ut. Jag ger den fantastiska filmen 100/100 för den är nästan min favorit film. Men nu så ska jag nog stiga upp ur min säng asså jag vet att klockan är mycket men jag har ju sätt på Pi till klockan 12 men vi ses jag skriver nog ikväll.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååååå Bääässtta Lääsaare.

Ovido - Quiz & Flashcards