beccablogg

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 juni 2013 21:47

Heej idag så ska jag berätta om min dag. Idag så ska städade vi nästan hela klassrummet. Vi vässade pennorna packade ner böcker, städade våra bänkar och våra fack. Ja nästan allt blev skinande rent. Vi hade jobbat så hårt hela dagen så dom sista lektionerna när vi skulle städa fick vi istället gå
till............... SPINDEL LEKPLATSEN. Där hade vi jättekul jag såg mina gamla dagis lärare och vi gungade och vi hade gymnastik lektioner på skoj. Japp Aaaaa nu skriker dom dära studenterna igen FY FAN VAD VI ÄR BRA. Jag blir tokig. I alla fall sen var det dags för fritids och det var poängjaktsutdelning och jag kom 4.a YAAAAY. Sen efter mellanmålet så fick vi glass och melon det var SÅÅÅÅ gott. Sen så cyklade jag hem och nu är jag i min säng och ska snart sova. Men nu så är det nog dags för mig först att läsa lite om dom dära studenterna blir lite tystare. Men aja imorgon så är det skolavslutning men jag skriver imorgon Adios Amigos.
Youtube SÖK : rebecca dace

Heeeej Dååå Bääässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards