beccablogg

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 5 juni 2013 22:01

Hej jag vet att jag inte skrev igår men jag har bra andlednigar. I skolan igår så hade jag min redovisning om Halland, det fick jättebra tycker jag och är stolt över mig själv. Senare runt 19 tiden kom vi tillbaka till skolan för att vi skulle ha....... ÖVERNATTNING på skolan. Jag och Markus var där först sen kom flera och flera och flera och till sist var alla här utom Felicia och Martin. Sen så lekte vi röda och vita rosen och när tjejerna skulle gömma sig så gömde jag mig på ett jättebra ställe så ingen hittade mig, till och med så glömde jag nästan bort dom. Sen gick vi in och hade kudd och sanning eller konka. Sendan klockan 12 så fick vi vara i våra sängar och 1 skulle vi sova men vi var typ uppe till halv 4. Men klockan 5 gick inbrotts alarmet på. För dom hade glömt att stänga av det. Sen vaknade vi alla var jätte trötta men vi överlevde dagen. Senare så var det brännbollsdag. Jag var i lag D men vi sög och vi vann bara en match men det var kul att spela och ha roligt.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej dåååå Bääässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards