beccablogg

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 7 juni 2013 22:25

Tjabba tjena hallo idag så ska jag prata om vad jag har gjort under denna fredag. Jag och min pappa och lillasyster gick till folkets park idag. Min mamma kunde inte komma för hon var tvungen att jobba. I alla fall vi gick till terrariet och köpte klubbor. Sen gick vi till lekplatsen och jag gick genast till mitt hemliga ställe. Senare så gick vi in till arken och där fans en jättegullig kanin som jag klappade och bar lite. Sen gick vi hem. Efter en stund kom min mamma hem från jobbet och satte sig på gården med en kopp kaffe. När hon hade druckit upp så gick jag Emily (min lillasyster då) och min mamma till rosen. Rosen är ett ställe i folkets park som är som en stor fontän dusch. Vi gick dit i alla fall och jag blev jätte blöt så att jag skakade. Jag klättrade och blev blöt klättrade och blev blöt. Till sist ville jag och Emily hem så vi gick hem och tittade på film och åt popcorn. Och nu ligger jag i min säng och ska snart sova.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goood Naaaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards