beccablogg

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 juni 2013 23:00

Hej idag ska jag berätta vad jag har gjort denna dag. Idag så spelade jag Veronika och Angelica ett jätteroligt spel man var olika figurer och man skulle lista ut VEM som var mördaren. Vem var mördaren var mördade när han mördade personen och vad mördade han med. En gång så var det jag och en gång Veronika. Sen så skulle vi äta det blev pyttipanna det var inte så jättegott. Efter en stund gick vi ut lite men det regnade men vi var ändå ute och gungade. Sen så gick vi in sen började min sko gå sönder och nästan hela underdelen av skon trillade av. Så det var rätt svårt att gå till mellanmålet. Efter mellanmålet var Veronika tvungen att gå hem hon skulle ha piano konst klockan 5. Så jag och Angelica gjorde lera jag gjorde en basker ett R och en tärning och Angelica gjorde ett A en basebolls grej och jag tror hon gjorde en tärning också. Sen skulle hon hem så jag väntade på mina föräldrar en av mina fritidspedagoger som heter Lasse han sa att jag fick mata fiskarna i akvariumet. Det var jättekul dom bara simmade upp till ytan och tog det. Sen skulle jag gå hem. Strax när vi skulle äta rang det på dörren det var Tilde. Tilde är en 6 årig tjej som är busig snäll och rolig och jag är hennes barn vakt. Vi och min lillasyster åt mat tillsammans och tittade på film sen så fick vi glass och Tilde hade fiskat presenter till oss och jag blev jätte glad över det. Men tiden gick väldigt snabbt och sen var Tilde tvungen att gå hem till sin familj. Och nu är jag döds trött och vill sova NUUUUU. Men vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooooood Naaaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards