beccablogg

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 juni 2013 22:24

Hej idag ska jag prata om min dag. Idag när jag kom till fritids så tittade jag på sommarlov med Angelica och andra fritidsbarn. Sen när vi skulle äta så blev
det. . . . . . . . . . . . . . . .LASANGE!!!
Det var SUPERGOTT asså jag är helt GALEN i lasange. Så jag betedde mig som katten Gustav. Efter maten så tog jag på mig min baddräkt för vi skulle ha vattenkrig. När jag och Angelica hade klätt på oss våra bad kläder såg vi att HELA FRITIDS skulle vara där. Jag och Angelica och Axel var ett lag. Man blev jätteblöt och allt gick så snabbt men det var såååå kul. Sen så bytte vi om till våra vanliga kläder. Men jag och Angelica var dom enda i fun4kids som skulle sjunga för de gamla på ålderdoms hemmet och ha midsommarkransar på oss. Annars var det bara klasser från F.klassen 1.an 2.an Vi bestämde att när vi skulle sjunga Emil-låten skulle JAG få spela pappan och skrika:
"EMIL FÖRGRÖMANDE UNGE" och springa runt och jaga Emil JAG JAG. Men det blev hur bra som helst jag var inte lika nervös när jag gjorde det innan jag inte hade gjort det. Innan vi gick tillbaka till fritids så fick vi päronsplit av dom. Sen när jag cyklade hem från fritids tappade jag en tand! Det är mycket som blöder nu först näsan sen tänder kan det bli värre. Men nu ska jag sova för imorgon åker jag till Åsa och kanske lägger upp ett nytt videoklipp. Men nu ska jag sova! Adios Amigos.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooood Naaaaaaastt Lääässaare.

Ovido - Quiz & Flashcards