beccablogg

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2013 22:55

Hej idag så ska jag somvanligt prata om min dag. Idag så cyklade jag och min mamma och lillasyster ner till stranden. Min pappa kunde inte komma för han var tvungen att jobba. Först så solade vi lite sen sa jag bestämt nej nu ska jag gå och bada varken jag vill eller inte så jag gick till bryggan och doppade mig. Men det var inte så skönt som jag hade tänkt mig. Men det var okej varmt. När jag kom upp tog jag snabbt fram bad rocken. Sen så ville min syster bada också då ville jag bada igen. Men där var det mycket varmare jag tror ni fattar varför. Sen gick vi båda upp och började bygga sand slått. Fast mitt blev snarare ett troll slott hehe.... Efter en stund blev jag bad sugen igen och var i vattnet jätte länge. Sen var det daks för att cykla hem men på vägen åt vi glass. Medans vi åt glass cyklade vår pappa dit för han hade slutat jobba för idag. Sen så cyklade vi hem och hade det skönt och tittade på film. Men har ni tänkt det är ju Sveriges national dag idag men jag har inte firat den alls tycker jag. Men aja nu ska jag sova men vi ses imorgon på fredag.
Youtube SÖK: rebecca dace

Goood Naaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards