beccablogg

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 juni 2013 23:06

Heeej idag ska jag skriva om vad jag har gjort idag. Jag och min vän Angelica gick till folkets parks tivoli. Där köpte vi åkband för 100kr annars brukar det kosta 200kr typ men inte idag. Först så åkte vi Batman och det var jättekul. Efter några gånger vi åkte den så kom det två killar som hette Olle och Viggo. Dom var jättesnälla och kom från Stockholm och jag och Angelica lärde känna dom rätt så bra. Sen så åt jag och Angelica glass med 3 kulor jag tog melon-choklad och regnbåge och Angelica tog dajm choklad och regnbåge. Sen så försökte vi vinna en mus i ni vet man styr en klo och sen drar den upp den och det är jätte svårt. Men jag lyckades och fick upp en mus. Sen så skulle vi åka Batman igen fast de snälla killarna var inte där de spelade golf och skulle möta oss senare. Men när vi skulle åka batman så kom någon som satt bredvid oss som prata de hela tiden när det var som läskigast sa ha vilka språk kan ni prata? han sa jag kan Svenska Spanska lite Engelska och Persiska. Sen så åkte vi en grej som man flög jättehögt upp i när man satt jag och Angelica satt bredvid varandra och framför oss satt Olle och Viggo. Men när vi var högst upp så TAPPADE JAG MINA SKOR. Men jag fick tillbaka dom sen. När vi var klara så hade vi åkt Batman: 20 gånger
Åktte kopparna : 2 gånger
Flygande gungorna : 10 gånger
Och mycket mer tja vi åkte nästan allt i parken. När jag kom hem så face timade jag med min vän Nina och berättade om allt jag gjort. Men nu är jag trött och vill sova men vi ses imorgon.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooood Naaaaaaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards