beccablogg

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2013 22:40

Hej! Idag så var det skolavslutning tja jag berättar allt. Först samlades vi vid sankt Johannes kyrka. Och vi fick vänta ett tag tills vi fick gå in. Men efter en stund släpper dom in alla och dom kunde börja. Först så skulle prästen prata en LÅNG stund. Sen så skulle vissa sjunga eller spela något instrument eller så skulle det utdelas stipendium och betyg. Efter det så kom det jobbiga. . . . . . . . . ATT REKTORN SKULLE PRATA. Och det tar typ 20 min för vår rektor att hålla ett tal först ska han prata om sig själv och sen om detta året. Till sist så var det över och vi skulle träffas uppe i klassrumet. När vi gick till klass rummet blev vi överraskade. Vi fick kakor och frukt. Sen så fick vi godis. Sen så skulle dom ge något mer men det här var det sista och det var . . . . . . . . . . . .POPCORN. Sen så fick man gå hem. Men klockan var bara halv 12 så jag och min mamma stack och käkade. Det kryllade av fiskmåsar så vi cyklade hem. Sen var min mamma tvungen att gå till jobbet så jag var ensam hemma i
2 timmar och titta på Harry Potter. Sen kom min pappa hem från jobbet sen skulle han hämta min lilla syster och efter det så gick vi till sybilla och åt mjukglass. Sen så cyklade vi hem och hade det jätte kul. Och under dagen så har jag gjort 2 video klipp som jag lagt upp på youtube så kolla in min kanal men tja nu så är nästan detta inlägget slut men vi ses imorgon.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dååååå Bääässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards