beccablogg

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 juni 2013 21:40

Hej och nu ska jag avslöja vad det var för grej jag gjorde med fritids idag och vi var med på. . . . . . . . . . .
SOMMARLOVS PROGRAMET!!!!!!!!! . Vi åkte dit med Bladins bussen
(Skolans buss då.) Och först trodde jag att sommarlovs bussen hade åkt iväg fast sen såg jag den. När det var 5 min kvar till livesändning så fick vi lära oss en dans. Sen så började allt. Jag såg allting när de filmade och programledarna. När MI9 skulle börja kom Tilda i 3.an på en jättebra ide. Att vi kunde se programmet live i hennes telefon så vi kunde se på filmerna som kom. När lådbils racet skulle börja så . . . . . . . KUNDE MAN SE MIG!!!! Sen när programmet var slut så gick jag fram och fotade Malin. När vi kom tillbaka till fritids blev jag och Angelica med i en grupp som skulle gå och sjunga för dom gamla på ålderdomshem. Och dessutom ska hela vår fritids grupp fun4kids HA VATTENKRIG. Efter fritids så cyklade jag min pappa och min lillasyster Emily till min pappas jobbs trädgårds park. Det är inte deras park men den är väldigt nära hans jobb så jag kallar det bara för det. Men det var ett band där från Stockholm som skulle spela där. Min pappa kopplade in sladdar stämde gitarrer fixade ljus och ljud så han hade typ ingen tid med mig. Så jag fick gå runt själv för Emilys kompis Lea var där och dom ville ju inte alltid leka med mig. Jag träffade pappas kompisar spelade lite gitarr. Efter en och en halv timma så cyklade min mamma dit. Vi åt mat där och jag fick nya goda vänner. På vägen hem fick jag plötsligt näsblod så att det forsade näsblod. Och nu ligger jag i min säng och skriver på bloggen och har bomullstuss i näsan. Och nu ska jag snart sova.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dåååååå Bäästta Lääässaare.

Ovido - Quiz & Flashcards