beccablogg

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juni 2013 21:43

Halloj idag ska jag berätta vad jag har gjort denna underbara dag.
Runt halv 1 tiden så cyklade jag och min mamma och lillasyster till BIBLOTEKET. Min pappa kunde inte komma för han var tvungen att jobba. I alla fall när vi var framme så gick vi först till åldersavdelningen för
0-6 eller 7 åringar. Där hittade jag några roliga böker kanske inte för min ålder men det var ändå kul att låna dom. I alla fall dom två bökerna heter
Bajsboken och supermasken. När vi var klara där så fikade vi lite och åt pannkakor. Sen så gick vi till min avdelning 9-12 åringar: Balagan. Där hittade jag böckerna "vild häxa" "vampyrologi" och "varulvsboken". Sen när vi hade lånat alla bökerna så gick vi till sagolekplatsen och lekte lite där. Sen åt vi glass och blev lite trötta så vi cyklade hem. Och nu så ligger jag spänt i min säng tills imorgon. För att på måndag är det den sista skol dagen och på tisdag så har vi skol avslutning YAAAAAY. Men nu ska jag läsa lite ur vildhäxa men vi ses snart.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dåååå Bääässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards