beccablogg

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 juni 2013 21:49

Hej jag vet att jag inte skrev igår men jag har en bra anledning. Igår ungefär när sommarlovprogrammet började så skulle min mamma till Ven. För hon skulle träffa sina syskon för en av dom hade fyllt år. Och min pappa skulle jobba hela kvällen. Så jag och min syster fick sova över hos MOA OCH KAJSA!!!!
Jag skulle sova inne hos Moa och min syster Emily skulle sova inne hos Kajsa. Vi köpte lördagsgodis och sen så lekte vi massor av lekar på studs mattan och på marken. Sen till kvälls mat åt vi biff och pommes till efterätt hade vi hem gjord mjukglass. Sen så skulle vi sova men mitt i natten väckte en uggla mig. Nästa dag så till frukost hade vi bröd med NUTELLA SÅÅÅÅÅÅ GOTT. Sen så ville Moa vara ensam lite så då gjorde jag min lillasyster Emily och Kajsa en cirkus och cirkusen hette CIRKUS AMERICANO!!! Jag hade trapets Emily repstegen och Kajsa skulle hjula och stå på händer. I finalen så var jag och Kajsa akrobater och Emily var typ någon dansare i mitten. Sen så skulle Moa på fotbollsträning. Så vi lekte en jätterolig lek som handlar om alla vi bor ute på landet och alla älskar djur men Kajsa är nyinflyttad och bla bla bla bla och tja sen har vi inte lekt mer. Sen var jag och Emily tvungna att åka hem så Kajsas och Moas pappa ringde en taxi så vi kunde komma hem. Vi åkte hem själva i taxin och sen så träffade vi vår pappa när vi gick in så var vår mamma redan hemma. Och nu ska jag läsa min bok och sova sen men tills dess Adios Amigos.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards