beccablogg

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 juni 2013 22:06

Hej! Idag har jag haft en jätterolig dag. Ni vet ju att jag har sommarlov men båda mina föräldrar var tvungna att jobba så jag fick vara på SOMMAR FRITIDS!!!!!! Där träffade jag mina vänner Angelica och Veronika och Alva och Elsa och Victoria. Och Veronika Victoria och Alva har också bloggar dom heter

Veronikas blogg: sajten.bloggplatsen.se

Victorias blogg: mlpfimstar.bloggplatsen.se

Alvas blogg: alvaisme.devote.se

Jag och Angelica och Veronika och hela fritids gick sen och kollade på sommarlov live genom en dator. Sen gick vi ut och hade jättekul sen gick vi in och gjorde lera. Efter en stund skulle vi äta med fritids. Sen så gick vi in till utklädnings rummet jag var svarta madam och Veronika va en skådespelare som hade någon kavaj och Angelica var Jonny Depp. Sen gick Veronika hem efter det så lekte vi en jättekul lek när vi var våra karaktärer. Jag blev kär i en bebisflicka med svart hår som var Erik sade. Sen så skulle vi ha mellanmål. Sen efter mellanmålet så fick jag en JÄTTEFIN ansiktsmålning av vår fritidspedagog Lasse. Sen så cyklade jag hem. Och när jag skulle bada så blev det översvämning i badkaret som att den var en fontän. Men vi ses snart så läge Adios Amigos.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dåååå Bääässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards