beccablogg

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 17 juni 2013 21:44

Hej idag ska jag berätta om min dag. Idag så var jag på fritids Veronika var på kollo så jag och Angelica var med varandra mest. På morgonen så tittade vi på sommarlov i aulan. Sen gick vi runt och runt och runt hela skolan typ. Sen hittade vi och en till tjej från 3.an som heter Anne vi hittade i alla fall ballonger utanför trappan upp till klasserna 2.an 3.an 4.an och 5.an Vi tog ballongerna och döpte dom min hette Snowball Angelicas hette Blue och Anne hade en boll istället och den hette
Erns-karl. Sen kom Tilde jag tror ni vet vem det är och hon döpte en till Myran. Sen gick vi in jag och Angelica gjorde sen ett JÄTTESTORT TORN. Det blev jättefint och jag blev jätte nöjd hoppas det fortfarande står kvar imorgon. Efter maten så gick jag Angelica och Anne in i lekrummet. Vi klädde ut oss till olika saker jag var en svart madam som kunde spå i framtiden. Angelica var Jonny Depp ni vet det kända skådespelaren. Och Anne var en tjej som jobbade i ett café och var JÄTTErik. Sen så gick vi hem. Och imorgon ska jag göra något speciellt med fritids jag avslöjar det då. Men nu ska jag nog vila mig lite och sova.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåååå Bäässta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards