beccablogg

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Karuseller med Moa

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 juni 2013 22:08

Hej idag har jag varit med Moa igen och nu ska jag berätta vad vi har gjort. Klockan 10 så kom hon och vi spelade Wii och läste lite. Sen så gick vi ut för att gå till folketspark och idag så var det en clown där. Man kunde läsa om det på folketspark.se och där finns också massor av information på super duper sommar. Men nu går vi tillbaka till clownen. Clownen verkade vara från Danmark och skulle göra en till föreställning med hästar nån gång. Sen gick vi vidare och vi köpte 4 kuponger var och vi åkte på tivolit "Batman" och "gungorna". Det var jätte kul sen så gjorde vi klo-saken Och JAG VANN EN TILL SAK. Jag börjar vara bra på det. Jag vann en taggig liten blå boll. Vi gick sen bara runt och njöt. Sen gick vi hem och lekte lite med min katt Jackson. Sen så spelade vi lite mer Wii. Och sen när Moa gick åkte jag inlines och var med vännerna på gården. Men nu ska jag säga till mina föräldrar att dämpa musiken på TVn. Dom kollar på midsommar murders. Men vi ses Adios Amigos.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Lääässaare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards